توزیع ۶۰۰ سبد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه 

توزیع ۶۰۰ سبد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه 

تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
یحیی ره پیش گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت اعضای کانون و با کمک های خیرین، ۶۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴ و نیم میلیون تومان تهیه شده است.

«یحیی ره پیش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت اعضای کانون و با کمک های خیرین، ۶۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴ و نیم میلیون تومان تهیه شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کربلا محله کموکین منوجان ابراز کرد: هر سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، چای، قند و رب گوجه فرنگی است که در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

وی اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا، ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان از طریق مجازی برگزار شد اما اکنون با توجه به اعلام وضعیت سفید و بازگشایی مساجد، برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید کربلا محله کموکین منوجان به صورت حضوری برگزار می شود.

ره پیش اضافه کرد: البته کلیه برنامه ها با رعایت کامل نکات بهداشتی اجرا می شود و در اولین قدم با مشورت امام جماعت مسجد، قرار است امشب کارشناسی از مرکز بهداشت در مسجد حضور یابد و نکات بهداشتی کرونایی که باید توسط نمازگزاران در مسجد رعایت شود، را آموزش دهد.

ره پیش عنوان کرد: از این پس جلسه روزانه جزخوانی قرآن کریم در مسجد برگزار می شود و همچنین روزانه تفسیر یک صفحه از قرآن کریم و احکام ویژه ماه مبارک رمضان توسط امام جماعت مسجد بیان می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کربلا بیان کرد: در اوقات شرعی قرآن و اذان از گلدسته های مسجد پخش شده و همچنین هر شب زیارت عاشورا و دعای فرج امام زمان (عج) راس ساعت ۲۰ از گلدسته های مسجد پخش می شود.

وی در خاتمه ابراز کرد: در نظر داریم ان شاءالله از روزه اولی های عضو کانون و محله با اهدا جوایزی تجلیل کنیم تا نسبت به انجام تکالیف دینی ترغیب شوند.

پایان پیام/ 586